טעמים מרובעים בקרית מלאכי

בלב העיר הקסומה של קרית מלאכי, שוכן סניף מיוחד ומרשים של המותג המוכר "פיצה ריבועים". בין המסעדות בעיר, סניף זה מהווה את היעד המושלם לכל חובבי הפיצה והטעמים המרעננים.

סניף זה חדש בקרית מלאכי. המקום מציין את עצמו כפיצרייה מודרנית וטרייה, וכך גם הוא: נצבע בצבעי אפור ניטרליים ואדומים חמים, יש לו אווירה חמה ומזמינה שמתאימה למשפחות, זוגות וחברים.

התפריט סוגר לכם פינה בזמן קצר, ומציע מגוון רחב של פיצות מרובעות וטעימות, המיוצרות במקום ובכשרות בדץ. המרקע הכשר מספק למסעדה כשרות גבוהה, מה שהופך אותה ליעד מושלם לקהל הרחב שמחפש אפשרויות כשרות בעיר.

אחת הייחודיות שמתמצאת בפיצה ריבועים היא הפיצות המרובעות. המראה המרובע של הפיצה מוצג באופן מרשים על השולחן, בכל פיצה יש לא פחות משני מרכיבים חשובים: אחת זה אהבה לפיצות והשניה השירות ללקוח , תוך כדי מתן תוצר ברמה גבוהה שנעשה על ידי תנור מסוע איכותי המעניק לפיצה את טעמה ורמת הקריספיות המוכרת שמאירה את העיניים.

לא משנה אם אתם אוהבים פיצה קלאסית עם גבינה ורוטב עם שום או פיצה טבעונית עם מלא מרכיבים טריים, תמצאו את האופציה המושלמת עבורכם. בנוסף לפיצות המרובעות, התפריט מכיל גם סלטים טריים וטעימים, מאפים ופסטות טריות שמגיעות עם מגוון רחב של רוטבים ומרכיבים.

בנוסף, המחירים בפיצה ריבועים מאד אטרקטיביים, מה שהופך את המסעדה לבחירה טובה גם לסטודנטים, משפחות גדולות וכל מי שרוצה להנות מפיצה טעימה במחירים סבירים.

לסניפים של פיצה ריבועים יש גם שירותי משלוחים ואיסוף עצמי, מה שהופך את ההזמנה לפיצה טרייה וטעימה לחוויה פשוטה ונוחה. אז אין מה לחכות ואין מה להתלבט. הזמינו עכשיו ותהנו מפיצה איכותי , חמה במחיר מעולה.

עשינו לכם תיאבון?!

הזמינו משלוח זיווה או מלוואח חם עד הבית.

כשרות למהדרין ירוסלבסקי .
08-655-72-77 זבוטינסקי 41 קרית מלאכי .

Comments are closed.
דילוג לתוכן